Remélhetőleg már elkészítetted az ajánlói linkeket és legalább 5 online munkával kapcsolatos csoportnak tagja vagy.
Ha ez így van, akkor nincs más hátra, minthogy megoszd az első hirdetéseket.
Facebook hirdetési sablonok
A hirdetési eszköztárban található Facebook hirdetési sablonok dokumentumben előre elkészítettük a linkekhez többféle hirdetési szöveget, amiket szabadon használhatsz.
Mentsd el ezt a dokumentumot is a táblázathoz hasonlóan. (1. leckében írtunk róla, hogy hogyan kell)
Ezeket a hirdetéseket megformáztuk, elláttuk figyelemfelkeltő ikonokkal, hogy neked csak annyi dolgod legyen, hogy beilleszted a végére a saját linkedet, kimásolod a hirdetést és megosztod a Facebook csoportokban.
Linkek típusai
Mielőtt beilleszted az ajánlói linkjeidet a hirdetési szövegekbe, nézzük meg, hogy mi a célja az elkapó oldalaknak és mi a blogcikkeknek.
Elkapó oldalak
Ezeknek az oldalaknak az a célja, hogy a látogató a további információkért azonnal megadja az e-mail címét. Ha ezt sikerül elérnie az oldalnak, akkor az e-mail címhez egyértelműen hozzá tudjuk rendelni, hogy a Te linkeden érkezett és ha regisztrálni szeretne, akkor hozzád csatlakoztatjuk.
Jelenleg két landing oldalunk van, amik a partnerprogramunk bemutatóját kínálják az e-mail címért cserébe. A bemutató anyag ugyan az, viszont az elkapó oldalakat és a hozzájuk tartozó hirdetéseket két különböző célcsoportra szabtuk.
- Online munka landing oldal: ezen az oldalon online munkalehetőségként ajánljuk a programot. Vannak akik egyszerű munkát, jövedelem kiegészítést keresnek és csak elriasztaná őket a vállalkozás szó.
- Online vállalkozás landing oldal: ez az oldal azoknak szól, akiknek nagyobb terveik vannak és nem csak keresetkiegészítésre, hanem akár teljes állású vállalkozásra vágynak.
Szerencsére ebben az üzletben mindkét csoport megtalálhatja a számítását, de nem mindegy, hogy kihez hogyan szólunk.
Blogcikkek
A blogcikkek megosztása kicsit távolabbról közelít az érdeklődőkhöz. Az online marketing egyik alapelve, hogy értéket kell adni a látogatóknak és először el kell nyerni a bizalmukat ahhoz, hogy szóba álljanak velünk.
Ezeknek a cikkeknek nem az a célja, hogy közvetlenül elkérje az e-mail címet, hanem az, hogy akit érdekel az adott téma az ellátogasson az oldalunkra. Lehet, hogy valakit elsőre még nem érdekelne a partnerprogramunk, a cikkeinket viszont szívesen elolvasná.
Ha a hirdetésedről eljut a cikkre akkor az már félsiker.
- A cikkeket úgy írtuk meg, hogy a látogató a bejegyzés elolvasása után kérje a partnerprogram bemutatóját és adja meg az e-mail címét. Többféle módszerrel is ebbe az irányba tereljük az olvasót.
- Ha mégsem sikerül elkérnünk a címét elsőre, akkor sincs gond. Innentől kezdve a Facebook tudni fogja, hogy az oldalunkon járt és célzottan hirdethetünk neki, hisz tudjuk, hogy érdekli a téma.
- Ha a következő 30 napban bármikor visszatér az oldalra, és kéri az anyagot, akkor ugyan úgy hozzád kódolja a rendszer, hiszen te vezetted először az oldalunkra. Ha szeretne belépni, akkor a Te csapatodba regisztráljuk.
Egészítsd ki a hirdetési sablonokat a linkjeiddel
- Nyisd meg a Facebook hirdetési sablonok dokumentumot és a rövidített linkeket illeszd be a megfelelő hirdetések végére. (cseréld ki az ajánlói link szöveget)
- Mindegyik linkhez több hirdetés is készült, figyelj rá, hogy az azonos kategóriákhoz ugyan azokat a linkeket másold. Ne keverd a landing oldalakat és blogcikkeket, nem hozzá tartozó linkekkel!
- Ha mindegyik hirdetésnél megvannak a linkek akkor elkészült a saját hirdetési csomagod. Innentől kezdve csak ki kell másolnod majd a tetszőleges hirdetéseket és megosztanod a csoportokban.
Természetesen kitalálhatsz saját hirdetéseket is, de ha saját szöveget használsz, akkor a következőket tartsd be:
- Figyelj a helyesírásra
- Ne ígérj többet, mint amint a programunk valóban kínál
- Ne utalj a termékekre
- Ne derüljön ki, hogy az Oriflame a partnercégünk
Posztold ki a hirdetéseket
A hirdetéseket sajnos neked kell feladnod, ez nem automatizálható, de ha követed az alábbi lépéseket, akkor nagyon gyorsan elvégezhető a munka.
- Nyisd meg a saját Ajánlói linkek és csoportok táblázatodat, illetve a Facebook hirdetési sablonok dokumentumodat.
- Nyiss meg 5 csoportot aminek tagja vagy:
- Az ajánlói linkek és csoportok táblázat Facebook csoportok munkalapján szűrj rá azokra a csoportokra, ahol már kitöltötted a belépés dátumát, tehát tagja vagy.
- Jelölj ki 5db csoportot az A oszlopban. Kattints jobb klikkel és a linkek megnyitása funkcióval nyisd meg egyszerre mind az 5 csoportot (gyorsbillentyű: Alt+Enter)
- Válassz egy tetszőleges landing oldalhoz, vagy blogbejegyzéshez készült hirdetést a Facebook hirdetési sablonok közül és másold ki vágólapra.
- Illeszd be a hirdetést az egyik csoportba
- Várd meg amíg betöltődik az oldal előnézete, ellenőrizd, hogy jól jelenik-e meg minden.
- Kattints a küldés gombra
- Illeszd be a vágólapról ugyan ezt a hirdetést a maradék 4 csoportba is és küldd be mindet.
- Írd be a táblázatodba a megosztás dátumát az Utolsó hirdetés dátuma oszlopba.
- Leghamarabb egy nap múlva hirdess újra ezekben a csoportokban.
Ugorj a következő leckére, néhány további jó tanácsért.
Feladatok
- Feltöltés alatt…
Kimelt linkek
Feltöltés alatt…