fbpx

Oszd meg az első hirdetéseket

Remélhetőleg már elkészítetted az ajánlói linkeket és legalább 5 online munkával kapcsolatos csoportnak tagja vagy.

Ha ez így van, akkor nincs más hátra, minthogy megoszd az első hirdetéseket.

Facebook hirdetési sablonok

A hirdetési eszköztárban található Facebook hirdetési sablonok dokumentumben előre elkészítettük a linkekhez többféle hirdetési szöveget, amiket szabadon használhatsz.

Mentsd el ezt a dokumentumot is a táblázathoz hasonlóan. (1. leckében írtunk róla, hogy hogyan kell)

Ezeket a hirdetéseket megformáztuk, elláttuk figyelemfelkeltő ikonokkal, hogy neked csak annyi dolgod legyen, hogy beilleszted a végére a saját linkedet, kimásolod a hirdetést és megosztod a Facebook csoportokban.

Linkek típusai

Mielőtt beilleszted az ajánlói linkjeidet a hirdetési szövegekbe, nézzük meg, hogy mi a célja az elkapó oldalaknak és mi a blogcikkeknek.

Elkapó oldalak

Ezeknek az oldalaknak az a célja, hogy a látogató a további információkért azonnal megadja az e-mail címét. Ha ezt sikerül elérnie az oldalnak, akkor az e-mail címhez egyértelműen hozzá tudjuk rendelni, hogy a Te linkeden érkezett és ha regisztrálni szeretne, akkor hozzád csatlakoztatjuk.

Jelenleg két landing oldalunk van, amik a partnerprogramunk bemutatóját kínálják az e-mail címért cserébe. A bemutató anyag ugyan az, viszont az elkapó oldalakat és a hozzájuk tartozó hirdetéseket két különböző célcsoportra szabtuk.

  • Online munka landing oldal: ezen az oldalon online munkalehetőségként ajánljuk a programot. Vannak akik egyszerű munkát, jövedelem kiegészítést keresnek és csak elriasztaná őket a vállalkozás szó.
  • Online vállalkozás landing oldal: ez az oldal azoknak szól, akiknek nagyobb terveik vannak és nem csak keresetkiegészítésre, hanem akár teljes állású vállalkozásra vágynak.

Szerencsére ebben az üzletben mindkét csoport megtalálhatja a számítását, de nem mindegy, hogy kihez hogyan szólunk.

Blogcikkek

A blogcikkek megosztása kicsit távolabbról közelít az érdeklődőkhöz. Az online marketing egyik alapelve, hogy értéket kell adni a látogatóknak és először el kell nyerni a bizalmukat ahhoz, hogy szóba álljanak velünk.

Ezeknek a cikkeknek nem az a célja, hogy közvetlenül elkérje az e-mail címet, hanem az, hogy akit érdekel az adott téma az ellátogasson az oldalunkra. Lehet, hogy valakit elsőre még nem érdekelne a partnerprogramunk, a cikkeinket viszont szívesen elolvasná.

Ha a hirdetésedről eljut a cikkre akkor az már félsiker.

  • A cikkeket úgy írtuk meg, hogy a látogató a bejegyzés elolvasása után kérje a partnerprogram bemutatóját és adja meg az e-mail címét. Többféle módszerrel is ebbe az irányba tereljük az olvasót.
  • Ha mégsem sikerül elkérnünk a címét elsőre, akkor sincs gond. Innentől kezdve a Facebook tudni fogja, hogy az oldalunkon járt és célzottan hirdethetünk neki, hisz tudjuk, hogy érdekli a téma.
  • Ha a következő 30 napban bármikor visszatér az oldalra, és kéri az anyagot, akkor ugyan úgy hozzád kódolja a rendszer, hiszen te vezetted először az oldalunkra. Ha szeretne belépni, akkor a Te csapatodba regisztráljuk.

Egészítsd ki a hirdetési sablonokat a linkjeiddel

  • Nyisd meg a Facebook hirdetési sablonok dokumentumot és a rövidített linkeket illeszd be a megfelelő hirdetések végére. (cseréld ki az ajánlói link szöveget)
  • Mindegyik linkhez több hirdetés is készült, figyelj rá, hogy az azonos kategóriákhoz ugyan azokat a linkeket másold. Ne keverd a landing oldalakat és blogcikkeket, nem hozzá tartozó linkekkel!
  • Ha mindegyik hirdetésnél megvannak a linkek akkor elkészült a saját hirdetési csomagod. Innentől kezdve csak ki kell másolnod majd a tetszőleges hirdetéseket és megosztanod a csoportokban.

Természetesen kitalálhatsz saját hirdetéseket is, de ha saját szöveget használsz, akkor a következőket tartsd be:

  • Figyelj a helyesírásra
  • Ne ígérj többet, mint amint a programunk valóban kínál
  • Ne utalj a termékekre
  • Ne derüljön ki, hogy az Oriflame a partnercégünk

Posztold ki a hirdetéseket

A hirdetéseket sajnos neked kell feladnod, ez nem automatizálható, de ha követed az alábbi lépéseket, akkor nagyon gyorsan elvégezhető a munka.

  1. Nyisd meg a saját Ajánlói linkek és csoportok táblázatodat, illetve a Facebook hirdetési sablonok dokumentumodat.
  2. Nyiss meg 5 csoportot aminek tagja vagy:          
  • Az ajánlói linkek és csoportok táblázat Facebook csoportok munkalapján szűrj rá azokra a csoportokra, ahol már kitöltötted a belépés dátumát, tehát tagja vagy.
  • Jelölj ki 5db csoportot az A oszlopban. Kattints jobb klikkel és a linkek megnyitása funkcióval nyisd meg egyszerre mind az 5 csoportot (gyorsbillentyű: Alt+Enter)
  • Válassz egy tetszőleges landing oldalhoz, vagy blogbejegyzéshez készült hirdetést a Facebook hirdetési sablonok közül és másold ki vágólapra.
  • Illeszd be a hirdetést az egyik csoportba
  • Várd meg amíg betöltődik az oldal előnézete, ellenőrizd, hogy jól jelenik-e meg minden.
  • Kattints a küldés gombra
  • Illeszd be a vágólapról ugyan ezt a hirdetést a maradék 4 csoportba is és küldd be mindet.
  • Írd be a táblázatodba a megosztás dátumát az Utolsó hirdetés dátuma oszlopba.
  • Leghamarabb egy nap múlva hirdess újra ezekben a csoportokban.

Ugorj a következő leckére, néhány további jó tanácsért.

Feladatok

  1. Feltöltés alatt…

Kimelt linkek

Feltöltés alatt…

VÁRJ 1 PERCET! EZT KÁR LENNE ITTHAGYNOD

 

Ingyen

Hogyan indíthatsz 0 forintból online vállalkozást?

Milyen marketing eszközöket biztosítunk ingyen?

Milyen üzleti modellt ajánlunk?

Mekkora jövedelmet érhetsz el?

Mit tehetsz a siker érdekében?

Kérd az e-bookot ha érdekel hogy: